۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
کد خبر: 389656

رئیس سازمان دارالقرآن با اشاره به لزوم حمایت از برنامه‌های قرآنی، گفت: امسال ۸۰ جلسه تفسیر قرآن با هدف ترویج فرهنگ تدبر در آیات الهی در استان‌ها‌ی مختلف کشور برگزار می‌کنیم.

راه‌اندازی ۸۰ جلسه تفسیر قرآن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن در نشست خبری 17 خردادماه به تشریح برنامه‌های سازمان دارالقرآن الکریم در سال 1395 پرداخت و گفت: امسال 80 جلسه ثابت تفسیر قرآن به منظور توسعه فرهنگ تدبر در آیات کلام وحی راه‌اندازی می‌کنیم.

وی از حمایت از جلسات تخصصی قرائت قرآن خبر داد و افزود: سعی داریم جلسات قرائت قرآن که منشأ برکات بسیاری در زمینه‌های مختلف هستند شناسایی و حمایت کنیم تا از این طریق فرهنگ انس با آیات الهی را در کشور توسعه بخشیم.

رئیس سازمان دارالقرآن با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان 60 مفسر به استان‌ها اعزام می‌کنیم، خاطر نشان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان 60 مفسر قرآن از قم به استان‌ها اعزام می‌شوند تا جلسات تفسیر در شهرهای مختلف کشور برگزار شود.

قره‌شیخلو با اشاره به حمایت و تولید 15 محصول قرآنی در سال جاری، از اجرای طرح با قرآن در رمضان در استان‌ها خبر داد و افزود: سال گذشته 900 جلسه با عنوان «با قرآن در رمضان» اجرا شد و امسال هم‌زمان با ماه مبارک رمضان یک‌هزار و 500 برنامه قرآنی تحت عنوان با قرآن در رمضان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان دارالقرآن به برپایی همایش تخصصی حافظان قرآن برای نخستین بار در استان‌ها اشاره کرد و گفت: امسال این همایش‌ها با حضور 3 هزار حافظ دارای مدرک تخصصی حفظ قرآن در استان‌ها برگزار می‌شود و قصد داریم 400 جلسه تخصصی حفظ قرآن با مدیریت حافظانی که مدرک تخصصی حفظ دارند، راه‌اندازی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.